خدمات یک مرکز مشاوره روانشناسی چیست؟

مرکز مشاوره روانشناسی

  خدمات یک مرکز مشاوره روانشناسی چیست؟

مرکز مشاوره روانشناسی

خدمات یک مرکز مشاوره روانشناسی چیست؟

وقتی صحبت از یک کلینیک روانشناسی و یا یک مرکز مشاوره روانشناسی می کنیم، در واقع به جایی اشاره داریم که متخصصین روانشناسی در حوزه های مختلف در آن مجموعه مشغول به کار هستندنکته حائز اهمیت این است که یک مرکز مشاوره روانشناسی باید مجوز فعالیت از سازمان نظام روانشناسی و یا سازمان بهزیستی داشته باشد، در غیر این صورت فعالیت آن کلینیک روانشناسی غیر قانونی محسوب می شود.

 در یک مرکز مشاوره روانشناسی بین ۱۰ تا ۳۰ روانشناس و مشاور که در حوزه‌های مختلف متخصص هستند مشغول به کار هستند. یکی دیگر از خدمات مرکز مشاوره روانشناسی، انجام آزمون‌های روانی و تست های روانشناختی است که نتیجه این تست ها می تواند وجود اختلالات روانی مختلف را در بزرگسالان و کودکان روشن سازی کند.

مشاوره روانشناسی

چگونه یک مرکز مشاوره روانشناسی معتبر را تشخیص دهیم؟

معتبر بودن فعالیت یک کلینیک روانشناسی مانند هر سازمان یا صنفی نیازمند اخذ مجوزهای لازم برای فعالیت است. در سال‌های گذشته مراکز مختلفی به صورت غیر قانونی شروع به فعالیت کردند که این مراکز هیچ مجوز رسمی برای ارائه خدمات روانشناختی نداشتند. متاسفانه این مراکز آسیب‌های زیادی به اجتماع وارد کردند. اما با پیگیری سازمان نظام روانشناسی، مراکز مشاوره روانشناسی ملزم به دریافت مجوز برای فعالیت شدند. خوشبختانه این قضیه تاثیرات بسیار خوبی در حوزه فعالیت‌های حرفه ای مراکز مشاوره روانشناسی شده است.

چرا باید است به مرکز مشاوره روانشناسی مراجعه کنیم؟

مکن است برای شما سوال پیش بیاید که چرا بهتر است به یک مرکز مشاوره روانشناسی مراجعه کنیم؟ چرا به مطب یک روانشناس مراجعه نکنیم؟ بگذارید ایده شما را نسبت به این مسئله باز کنیم. ما گاهی در زندگی به مشکلاتی برمی‌خوریم، اما نمی توانیم تشخیص دهیم که مشکل ما مربوط به کدام متخصص روانشناسی می‌شود. در واقع یک مرکز مشاوره روانشناسی همانند یک درمانگاه یا کلینیک است که در آن متخصصان مختلفی وجود دارد.

همچنین ما میتوانیم همزمان با این که خود از خدمات مشاوره روانشناسی استفاده می‌کنیم، فرزندان دلبندمان را به مشاورین و متخصصین مشاوره کودک بسپاریم. طبیعتاً درون انسان به مثابه یک اقیانوس بی انتهاست و در این اقیانوس بی انتها، ممکن است مشکلات متعددی وجود داشته باشد. حضور متخصصین مختلف در یک مرکز مشاوره روانشناسی و همچنین حضور یک روانپزشک در آن مرکز می تواند نیاز ما را در خصوص خدمات روانشناختی کاملاً پاسخ دهد.

از خدماتی که یک مرکز مشاوره روانشناسی ارائه دهد می‌توان به مشاوره ازدواج و پیش از ازدواج، مشاوره کودک، سکس تراپی، روانکاوی، توسعه فردی، مشاوره طلاق، مشاوره شغلی، مشاوره تحصیلی، درمان افسردگی، درمان وسواس و … اشاره کرد.

مرکز مشاوره روانشناسی سلامت

از کجا مرکز مشاوره روانشناسی خوب پیدا کنیم؟

گر بخواهیم در مورد یکی از بهترین مرکز های مشاوره روانشناسی در ایران صحبت کنیم، باید شما را با نام مرکز مشاوره روانشناسی سلامت آشنا کنیم.

این مرکز مشاوره روانشناسی یکی از بهترین مراکز مشاوره روانشناسی حال حاضر ایران است که به ارائه خدمات حضوری و آنلاین در تهران و ارائه خدمات غیر حضوری به صورت آنلاین و تلفنی در سایر شهرهای ایران می‌پردازد. این مرکز مشاوره روانشناسی در سال های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ به عنوان بهترین مرکز مشاوره روانشناسی و خدمات روانشناختی از سوی سازمان بهزیستی کشور شناخته شد.

 از مرکز مشاوره روانشناسی سلامت می‌توان به مشاوره در زمینه‌های ازدواج، خیانت، طلاق، مشاوره تحصیلی، مشاوره شغلی، مشاوره حقوقی، فرزند پروری، خانواده، اعتیاد، افسردگی و اضطراب، رشد فردی، طرحواره درمانی و … اشاره کرد. برای رزرو وقت مشاوره روانشناسی در مرکز مشاوره روانشناسی سلامت با شماره زیر تماس بگیرید.

تلفن: 02166179231

این مطلب مفید بود؟
>
تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید